Mini Rodini

Ett märke som jag inte tänkt så mkt på, har kollat på det någon gång bara men aldrig något mer. Men nu när Johanna är så förtjust i detta märke så har jag öppnat upp ögonen och kollat mer på det jag också. Och attans så mycket fint det finns....

Hittade en riktigt fin overall (skulle allt passa till lillebror) och även en mössa och så syskonmagchning. En klänning och body, åhå så gulligt! Ja drömma kan man ju göra haha. Synd det är så dyrt! Men overall måste ju både Melvina och lillebror ha så får diskutera med sambon vad barnen ska ha i vinter!

Äntligen fredag!


Kommentarer
Nikoninan säger:

Eller hur ! :D <3 Är så nära på att beställa badgerklänningen i typ 68/74 så fin! ;D du får säga till om du vill beställa ihop :) <3

Svar: Ja jag ska höra lite med Martin vad han säger och visa, men han tycker det är lite tidigt att beställa men när lillebror väl är ute kan vi säkert beställa ihop ;) tror han tyckte overallen var fin iaf =D
Emelinda

2016-09-02 | 15:49:41
Bloggadress: http://nikoninan.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback