Renovera mera

Ibland känner jag att jag har sån tur att jag har min Martin som står ut med mig! Men ibland blir han nog lite slut på mig och mina idéer som jag vill göra här hemma.

Nu min senaste prio som måste göras innan bäbis kommer det är att fixa ordning vårt sovrum. Lite "lätt" renovering. Eftersom vårat rum kommer bli ett av barnens rum om nått år så vill jag inte göra för mkt. Men vill ta bort fondväggen och ha något mer lugnare tapet så blir att sätta upp ny fondvägg. Sen är jag bra sugen på att lägga in en ljus heltäckningsmatta. Tänk va skönt! Sen eventuellt måla om fönstrena. Sen byta ut sänggaveln och skaffa sängbord! Tur man fyller år "snart" så jag kan önska mig lite nya saker i present! Men jag själv får ju inte göra så mkt knop men jag har ju en duktig sambo! Så får jag göra det jag klarar av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback