3 av 5 klara

3 fönster av 5 fönster är klara, så är det balkongdörren och ytterdörren kvar. Ojoj vad jag målar! Men bra blir det men vilket pill.... Igentligen är det minst 10 till fönster i huset som jag vill måla om men får ta någon/ några i taget. 

Melvina var iaf överlycklig när hon fick krypa fram och kolla vad jag sysslat med. Stängt in mig med stolar så hon inte kommit åt men då och då har hon kommit förbi. Men nu var det fritt fram och det var kanon det! 
Lilla hjälpredan 

Har svårt att bestämma mig om jag gillar fönsterbrädorna. Va tycker ni om de? Eller ska man köpa ett par vita trä? Dessa som är nu är sten. 


Imorgon blir det att köpa nya persienner till fönstrena, de gammal är bruna och så slitna så nu blir det vita som passar in bättre! Så måste jag köpa nya gardinöpphängnings saker (vet inte vad de heter) de som sitter där nu så är det 2olicka sorter och har fobi för saker som inte matchar.... Måste vara lika annars stör jag mig så på det. 

Trevlig fredags kväll alla! Melvina sover, Martin är i garaget och ställer in nått på sin cykel så då får jag sitta i soffan och kolla på telefonen men snart blir det film mys med godis och dricka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback