Sommarstugan

Första natten för iår i sommarstugan! Riktigt härligt. Var fint väder på fredagskvällen så var perfekt med grillat! Vi satt ute och åt i kvälls solen. Melvina fick premiär använda sin resesäng vilken var en hel del trix och fix innan vi fick ihop den. Men tillslut så förstod vi konceptet! Melvina somnade bog strax efter 8a tiden efter de vart det att spela spel (typ stöta kula fast i mini format) sen yatzy. Åt massa godis och vi hade det så trevligt. Johanna och fredrik sov också där så vi hade så kul! 

Farbror och faster knäpper lite kort 
Farbror fick fullt upp med att gå runt med lillan! 







Bild från maten! Johanna som tagit denna så jag "snor" den av henne! 

Perfekt fredagskväll i stugan med sol, mat och spel! Sov även helt okey, mellis sov också bra, vakna vid 3 tiden och krångla. 

Hahaha
Idag vaknade vi i stugan, inte direkt fint väder. Till frukosten var jag och Johanna ute och plocka blåbär och när vi var klara och inne så märkte Johanna att hennes telefon var borta. Så upp i skogen igen för att leta, vi ringde men hörde inget, gick runt där vi varit och plockat. Jag sätter foten i ett stort hål och ramlar, vänder mig och kollar ner i hålet och undrar vafan det var för nått, haha då ser jag Johannes telefon låg där jag precis trampat ner i hålet. Haha var ljudlöst på telefonen så vi hörde inget! Hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback