Full fart

Dagen har gått i ett på jobbet. Cyklar hem och sen har det vart i ett här hemma med. Vart en fika på altanen innan Martin åkte iväg till frisören. Han hade köpt beskvier, gudomligt goda! Sen har jag och Melvina städat, dammsugit hela övervåningen typ. Plockat ordning på tjejens rum och satt upp tavlor på melvinas fotavtryck, ena var hon 4veckor och andra var hon 5månader. Roligt att se hur mkt som hon växer! Så flyttade jag ner botten ett hack i mellis säng och det var ju spännande att vara med och skruva och dona. Bädda rent i hennes säng och även flyttat babycamen. Så ville hon sitta i sin säng och leka så då han jag dammsuga hennes rum också. Går undan och man hinner mkt även om man jobbar. Hålla farten uppe, inte slå sig ner i soffan för då fastnar man där. Men nu har jag slagit ner rumpan i soffan då mellis sover för kvällen och Martin är och spelar fotboll. 

Vilket väder det vart idag, flera dagar som denna tack! 




Har två par hyllor som ska upp ovanför Melvinas säng men konsolerna jag vill ha är hela tiden slut så lär nog börja kolla in andra. Drygt när man hittat på det som man vill ha sen är de slut och går inte att få tag i.... Irriterande. Själva hyllorna har vi köpt men inte konsolerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback