Baby bump!

Idag är första dagen som jag kör med mamma byxor! Kommer fortfarande i mina vanliga men de börjar spänna väldans över magen så nu så! Hehe börjar allt synas mer och mer! Är nu i v19 18+2 


Inatt sov jag som en kratta! Usch va jobbigt! Bara snurrat och vart så törstig hela natten! Skulle ha gått upp halv 7 för att hinna ducha innan jobbet men var för trött för att gå upp då så vart att sova längre och använda torr schampoo! Funkar bra det! Hehe 

Idag så ska jag luncha med Emelie och prinsessorna/prinsessan får se vilken av smottingarna som blir med eller båda! Ska bli spännande! Hihi 

Kommentarer
cassi säger:

åh nu börjar det ju faktiskt synas :D vilken fin bebismage du har (a) var tvungen att visa dom på jobbet och alla tyckte den var jätte söt och fin (a) fast barnen trodde dock att det var jag på bilden, haha så jävla söta! <3

Svar: Hahah ja du ser! Svårt för dom att se skillnad 😜
Emelinda

2014-02-20 | 16:48:55
Bloggadress: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback