Renovering!

Lördagen bestämde vi oss för att tapetsera om nere i tv rummet nere. Var en mörk blommig tapet där och den är så "mastig" kan man kalla det för det? iaf, det är på tok för mörk och det svarta/ blommiga var för sort och tog allt från rummet. 
 
Så nu är vi på gång med tapetseringen. vi har gjort halva nu. sen slutade vi igår kväll och kollade på film och ska göra klart det idag! Igår när vi skulle åka och köpa tapeter så ringde jag mamm frö att fråga henne en sak och då säger hon att robban "min lillebror" har köpt hund och den är här nu. Vaa? är mitt svar och sa till mamma, kommer direkt. Så vi åkte ut till mamma och gosade med Robbans lilla bäbis på 14veckor. En liten Apollo är det! SÅ söt och så härligt! hihi Vill också ha en lite hundvalp... åhåå Men vet inte hur tiden ska räcka till det? 
 
Iaf. tapetseringen. 
 
Så här såg det ut före. 
 
Detta hittade vi baom listerna när vi tog der de... Det röda blommiga det är taket och det röda i typ tyg det är väggen? De som tappetserade det måste gillat rött? 
 
Vi har hunnit tapetsera hälften av rummet och ni får en lite tjuvkick på hur det ser ut! 
Är så himmla nöjd! Listerna ska vi måla vita, nu är de mörkbruna och passar inte in så bra! hehe Sen ska jag ha en grå soffa som en punkt på min önskelista! 
 
Nu har martin gått upp ur sängen så nu blir det fruksot sen tapetsera! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback