Tidiga mornar!

Imorse gick jag upp kl 06.00 typ för  att fixa mig inför gymmet! så 06.30var jag och jennifer på gymmet! Dags att ta tag i träningen nu igen efter semestern! hehe Så efter gymmet var det hem och göra ordning sig och så kom mamma och hämtade mig vid 9e tiden! Så åkte vi till falun! Vart hos tingsrätten med det sista om företaget! Så känndes skönt att det är klart! :)  Gick på 5min! haha så vi han förbi en snabbis till Kupolen och fixade våra naglar! Så nu har jag snygga naglar inför jag börjar jobba på swedbank imorgon! ;) 
 
Inte den snyggaste bilden! Men riktigt nöjd! Gjorde lösnaglar i thailand men de vart inte alls så jätte bra sen bergsklättrade vi dagen efter och vart väldigt förstörda efter det så jag pillade bort de i lördas! Så känns skönt med nya frächa naglar!  
 
Imorgon börjar jag kl 8 så ska bli skönt! Får se om jag kommer kunna sova nått! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback