Imorgon är det Fet-Tisdagen!

Imorgon är det semeldagen! mmm Älskar semlor! 
 
Idag har jag vart ner på stan en vända! Gick riktigt bra så bara och vänta och se! ;) hihi 
 
Kommit hem, ta det lugnt och kollat på ett avsnitt av Vampire diaries! Så bra.... Sen har jag gjort semlor! Pappa ska komma förbi en vända och hälsa på, ta med sig mina längskidor för ska nog med han ut och åka imorgon! Så skidorna får inte platts i min bil! hehe 
 
Gick kanon att göra semlorna så nu hoppas jag de smackar gått också! ;)

MUMMS! 
 
Sen när pappa vart här och klockan börjar närma sig 16.00 blir det träning med Jennifer! Heja heja! ;) Var helt slut i kroppen igår! Lördag vart det längdskidor och sen hemma gymmet med marklyft och bänkpress! Söndagen snowboard i romme! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback