Onsdag

Idag åkte Melvina till dagis och var där i några timmar. Jag och Edvin åkte till Johanna och Lykke. Strålande sol och varmt! Vi satt och njöt lite ute i solen innan vi bestämde oss för en promenad då både Edvin och Lykke var trötta. Så vart en lång promenad i solen och sovande barn. Sen när vi kom tillbaka till huset började Johanna mästerkocka och bjöd på grillat! Det satt verkligen riktigt fint och smaka så gott. Årets första grillning för min del, måste lära mig grilla jag också så fick en provat lektion av Johanna med det! Så får se om jag vågar mig på det någon kväll... hehe Sen hämtade jag upp Melvina på dagis och så ringde jag barnens mormor och fråga om hon var hemma för jag behöver köp balsam spm hon säljer, men hon var på jobbet så vi bestämde en fika istället. Melvina åt kladdkakemuffins med grädde på, herregud hur hon såg ut, hon hade choklad i hela ansiktet, ögonbrynen och pannan. Förstår inte hur hon lyckades. Vart en vända på stan också och handla lite till barnen och till min morfar. Min morfar fyllde hela 70 år igår så vi ska åka och fira han imorgon. 





Nu har Melvina somnat så jag ska gå upp nu så vi kan gå ut och skruva stolpar och trall. Tror jag tar med mig godis och Cola ut... hehe det är ju lill lördag idag! 


Trevlig kväll på er ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback