Glad påsk

Nu är det långfredag och marken är helt vit! Melvina vart väldigt chockad och sa att hennes ruschenana var sönder när den var täckt i snö... 


Glad påsk alla! 

Igår vart det lite påskbilder på våra barn! Edvin var med i början men sen lackade han ut. Men det är så det kan bli men lite bra bilder fick vi. 


Så i förrgår hade jag kvast bindning för fulla muggar... underbara barn! 


Var så länge sen jag skrev här och tiden den rullar verkligen på. Edvin är nu 7månader och 9dagar Melvina är nu 2år och 9månader!!!! Vaaaa? Hon fyller 3år om 3 månader! Herregud..... 

Igår försökte jag och Martin mäta Edvin och han är nu 63cm och 6,9kg med kläder och blöja. Martin har även fått ner gåstolen så den är lägre och töjt ner sitsen så nu når han ner! Får se när han tar sig framåt i den. Han har även börjat dra sig framåt nu! Ser så sött ut! Lite som han försöker simma på land! 

Nu ska jag kliva upp, har fått en konstig skatt karta av Martin nu på morgonen som jag inte förstår mig på... så blir spännande! Haha 

Igår var vi i gränges pch firade farmor/ svärmor som fyllt år! Det bjöds på en gudomligt god smörgåstårta. Mmm så fick barnen påskpresenter och vi fick en så fin påsk bukett som nu står på bordet och är fin! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback