Just nu....

Sitter jag i frisörstolen och ska färga och klippa mig! Ska bli skönt att fräcka upp barret. Min mamma kom och tog Edvin i vagnen nu medans jag är hos frisören så dom är ute på promenad. Så får se när de kommer tillbaka till frisören för Edvin ammar ju så de skulle hålla sig i närheten. Han åt alldeles innan iaf så han klarar sig nog ett bra tag. Lilla plutten min!

Igår hade jag en riktigt trevlig dag. Milla skrev och fråga om jag och Edvin ville med och luncha och det ville vi, sen när jag mötte upp Milla var även Emelie med för då hade hon precis ringt och frågat Milla. Så var trevligt! Vart en god sallad på bk. Sen hämtade jag hem Melvina och sen kom Melvina/ edvins farfar på besök! Så då vart det fika när Martin kom hem. Sen mot kvällen så åkte jag och Edvin till Gonäs för att ha en riktigt trevlig tjejmys. Så helt perfekt tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback