Såååå trött

Har bänkat mig i soffan efter att Melvina somnat och nu kommer jag inte härifrån.  Är så trött och så frysen. Skulle ha duschat men då orkar jag inte det och tänker ta det imorgon bitti.... Vilket betyder att jag måste gå upp tidigare för att hinna med det. Kommer tycka det är lika drygt imorgon bitti som jag tycker nu. 

Idag har vi haft fullt upp känns det som efter vi kom hem. Hämta lilla tjejen sen åka och handla och så hämtade vi upp Martin. Så hem, hinna landa lite sen börja med maten. Sen när jag står där i matlagningen så kom pappa/morfar och Cassi/ moster förbi spontan. Och vad Melvina blir så glad när det kommer besök! Då ska hon visa allt och busa. 

En bild från förut när trixie var med och Melvina försöker ge trixie en puss! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback