Vilken sommardag!

 
Började dagen med att möta upp morfar/pappa, Mormor Anna och Moster för att besöka gammelfarfar som flyttade till äldredomsboende i Torsdag. Vi kommer dit och kommer mot hans avdelning och så sitter det en skyllt upp på dörren in "OBS Magsjuka" så vi ville inte gå in där så vi får försöka igen på måndag. Så stackars farfar vart säkert besviken att vi inte kunde komma in. Så vi alla åkte hem till oss istället och fikade, pappa och Anna hade med sig fika så jag behövde bara göra ordning kaffe och jordgubbar till Melvina. Efter fikat vart det bara massa bus och springa och busa. Melvina skulle hålla i Märtas koppel. Så söta och de kommer verkligen bli riktiga vänner! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melvina tog sin middags lur så passade jag på att lägga mig i solen och ha det gott. Varmt och skönt var det verkligen! Sen när lilla fröken vaknade igen var det fullt med bus igen. Vi åt jordgubbar, Melon, banan och glass på eftermiddagen och det var populärt. Pappa Martin har även gjort en hinderbana på baksidan som Melvina har sprungit igenom och busat i. Älskade Martin är så påhittig och melvina älskar att få leka med han och bara göra massa tok! 
 

Ojoj vad Morfar och Moster fick springa och jaga Melvina och busa. 
Här är det Morfar som räddar Melvina och Moster som jagar dom! haha så gulligt
Lilla fina Märta! 
 
Idag kom jag ihåg att ta med riktiga kameran istället för med mobilen. Måste verkligen bli bättre på att använda den kameran istället! Bilderna blir ju så otroligt mkt bättre!
 
Imorgon hoppas jag på en lika härlig dag som idag! Ha en trevlig lördag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback