Äntligen fredag

Nu ligger jag i sängen och vilar ryggen lite. Känns så härligt att det äntligen är helg! Imorgon blir det bröllop för bror Tom och Johanna! Ska bli så sjukt kul!

Annars så rullar dagarna på. Martin har semester och jag jobbar. Konstant ömmande rygg och sammandragningar men är inte långt kvar jag ska jobba heller nu. 3veckor.

Fick en påminnelse angående en bild jag la upp för 2 år sen! Då gick vi i väntans tider. 5dagar efter bilden togs kom våran efterlängtade lilla tjej till värden. Men att det redan gått 2 år? Och att om 5dagar fyller hon 2 år? Hon är en stor tjej nu!

Imorgon går vi in i ny vecka, vecka 32. Tiden går fort och det är redan så trångt i magen för lillebror.

Dagens mamma och kula. Börjar bli en riktigt kula nu! Känns som om jag kommer bli så mkt större denna gång! Hehe

Blir en lugn fredag och förhoppningsvis någon film och godis? Imorgon bitti lämnar vi Melvina hos sin morfar och mormor Anna och så klart vovvarna ska vara barnvakt också. Melvina och lilla valpen Märta kommer nog busa så de är helt slut. Så åker jag och Martin iväg på bröllop och har vuxentid utan barn.

Trevlig helg alla!


Kommentarer
Nikoninan säger:

Så vacker ❤️ Ja mellis kommer få fullt upp med vovvarna 😊👍🏻 ha det så trevligt nu ! Risbergarna kan behöva lite bröllopsinspo ;)

2016-07-09 | 10:37:39
Nikoninan säger:

Så vacker ❤️ Ja mellis kommer få fullt upp med vovvarna 😊👍🏻 ha det så trevligt nu ! Risbergarna kan behöva lite bröllopsinspo ;)

2016-07-09 | 10:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback