Shopping

Idag vart det Borlänge med Camilla och Lilly. Milla hade sin vagn som man kan dra ut till dubbelvagn, bugaboo donkey har hon, jag har bugaboo Buffalo (enkelverisionen av donkey) och Gud villen smidig dubbelvagn... Så mellis och Lilly satt så duktigt i vagnen. Melvina försökte se vad Lilly hade för sig i sin del. Vi har haft en supertrevlig heldag i kupolen. Köpte nya byxor till mig då mina nyaste har gått sönder i rumpan... Ja hur lyckas man? Men iaf köpte jag ett par exakt lika dana... Köpte även ett par vita( offwhite) pumps. Letat länge efter ett par beiga utan att lyckas.. Men nu har jag iaf ett par! Nöjd. 



Tjejerna hade sina lika snuttifiltar med sig 

Mamma Emmis får också vara med på ett hörn. 


Helt perfekt dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback