Shopping dag

Idag var det Martins första semester dag så dem spenderades med shopping i borlänge. Riktigt bra shoppingdag vart det! Kom hem med en hel del, både till mig själv och till Melvina. Köpte ett par byxor, bikini, 2par träningsbyxor, träningsjacka och så fick även mellis så klart en hel del också! 







Hon kommer bli så sommar sockersöt mitt 💖

Helgen har vi haft fullt upp. Som vanligt. Lördag så åkte vi långt ut i skogen för att överraska kompisarna som var ute och tältade. Söndag var vi i stugan hela dagen typ och efter vi vart där åkte vi förbi Fillan och fredrik för att kolla in deras nya hus. Så fint så dom får det! På kvällen rensade jag i vår hallonhäck så var helt sönderriven på armarna. Men jäklar va mkt döda grenar jag fick dän. Perfekt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback