Mors dag ❤️

Idag är det mors dag. Min första mors dag. Vilken lycka att jag har min dotter som förgyller alla mina dagar. Meningen med livet, mitt allt. 





Vi har haft fullt upp idag. Morgon hemma, jag fick utav mina älsklingar fjäll räven byxor. Kommer bli väl använda och riktigt behövliga! Sen vart det att åka till morhagen ute i sunnansjö för att äta morsdag middag med Lena (farmor) Kent, Eva, Alf, fredrik och Martin. Har aldrig vart där ute men det var ett fint och mysigt ställe! God mat också så det var inte dumt det. 

Lilla charmtrollet 



Direkt därifrån åkte vi till mamma och fira henne, där fick vi även mat men var så mätt eftersom vi nyss hade ätit så räckte med tårta och vattenmelon. Även där fick jag en morsdagpresent av min älskade syster och hennes sambo. Fick en stor rosblomma som jag lär hitta någon bra platts åt ute och även en chokladask, min syster är allt får go hon ❤️ 

Leka tittut med pappa 
Vi han iaf hem en vända innan det var dags att åka vidare till mamma nr 2. Så åkte vi till pappa och Anna för att fira där med. God mat även där och så Annas underbart goda tårta som man skulle kunna äta ihjäl sig på. Melvina har hållt humöret öppet och vart så go som hon bara kan även om vi åkt runt så mkt idag. Så vi hade packat med pyamas och välling så vi böt om på henne hos pappa och Anna och så fick hon sin välling innan vi åkte hemåt så hon var klar för sängen när vi kom hem. Så hon somna i bilen så var det bara att flytta över henne till sängen när vi kom hem. Underbara unge vad stolt jag är över dej  ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback