Vecka 32 31+0

Barnet

Fostret väger cirka 1,8 kilo och är runt 44 cm långt. Hos förstföderskor kan barnet redan ha lagt sig med huvudet nedåt. För omföderskor kan det dröja ända fram till vecka 37 innan barnet lägger sig med huvudet nedåt.

De sparkar du känt tidigare är nu mer som knuffar eftersom fostret börjar bli för stort för att röra sig fritt i fostervattnet.


62 dagar kvar! Herregud! 

Tiden går fort! Jag mår bara bra! Inte vart lika trött på mornarna som jag brukat vara! Börjar bli lite lugnt nu! Hehe märks när jag går fort att det trycker! Men annars går det så bra så!  Tiden rinner iväg! 

Kommentarer
sabina-ung mamma till 2 säger:

Sista veckorna går alltid fruktansvärt sakta! Tyckte jag iallfall. Men nu är det inte länge kvar (: (:

Svar: Ja kan tänka mig det! Men än så länge har tiden swichat förbi så hoppas det fortsätter :)
Emelinda

2014-05-20 | 23:49:15
Bloggadress: http://saabiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback