Syndar lite!

Idag vart det att synda.. Var så sugen på lite godis så var tvungen att kuta över gatan till hemmakväll och köpa med mig lite så jag klarar av att jobba till 17.00 haha men ibland så får man! 



Helgen har gått riktigt fort som vanligt! Fredag åkte vi till Borlänge 15.00 för att kika på kök och försöka bestämma så mkt som möjligt så snart så kanske vi kan beställa allt! Hoppas jag! Hehe 

Köpte även 2 gravid byxor och ett par nya svarta stövlar! Hihi inte alls dumt! 

Martin skulle cykla imorse och så gick han ut och så kom han in igen för cykeln fanns inte i garaget för vi glömde totalt bort att hämta den på fredag efter vi var till blge så jag fick skjutsa ner han! Men då kom jag upp i tid! Så hann bädda sängen, plocka ut disken och lite sånt! 

Nu ska jag fortsätta jobba! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback