Långfredag!

Startade dagen med nybakade blåbärs scones till frukost! Vart riktigt mumsigt! 

Vaknade strax efter 6 imorse och kunde inte somna om... Konstigt att man inte kan sova länge när man väl är ledig! Annars är jag as trött vid 6 tiden på morgonen! Men inte under helger då går jag upp innan jag brukar! Hehe 

Får se vad som händer idag! Allt är ju stängt så vi får väl pilla och fixa här hemma med köket och allt! Hänga tvätt och tvätta! Ikväll blir det fest i laggarudden! Ska bli så roligt att få träffa dom och deras lilla bäbis! 

Härligt fredag hemma! Har blivit riktigt förkyld också men idag är det bättre! Igår kväll kunde jag knappt andas! Jäkla näsa! Men nu är det bättre! Gravid och förkyld, ingen bra kombination! Blir ju helt slut i kroppen haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback