Älskade stora syster!

Förra veckan fick jag en bild från min älskade syster och så står det for you! 
Hon har vart och tattuerat sig på skuldran. "There is no better friend than my sister"  Så fint! Älskade syster du kan då allt överaska en <3 Vi har länge pratat om att göra någon syster tattuering men den där cassi gjorde kommer jag aldrig kunna slå <3 
 
Bilden är tagen precis när den är ny gaddad så lite röd och lite blod! Har sett den på riktigt när vi fika och den har läkt så fint och var så fin så! Älskade syster <3 Kom ihåg första tatueringen! Jag var tvungen att göra först för att du skulle våga. jag sa nog inte ett ljud och fälde ingen tår sen var det cassis tur och hon grinade konstant i 2timmar! men denna gång sa hon att hon inte fälde en tår! hihi älskade syster! Vad skulle jag vara utan dig? <3

Kommentarer
Cassi säger:

Hihi åh sötis på dig du!! Är ju bara sanningen i min tatuering! Du är världens bästa vän och även min syster!<3 kommer sakna dig när du är borta i Thailand, men ja du är värd den resan även fast inte jag är med ;) haha <3 älskar dig!

2013-02-22 | 13:52:03
Bloggadress: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback