Alla Hjärtans Dag!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Igår var det alla hjärtans dag! Haddu fullt upp den dagen! Kvällen var absolut bästaste! 
 
Martin kom hem lite senare än vanligt! haha han hade vart till blommafären och köpt blommor! Han sa att det var proppfullt där! haha bara killar som var och handlade blommor! 
 
Så älsklingen kom hem med en blombukett bakom ryggen! hihi älsklingen min <3 mys! Så bjöd jag på chockladmaränger och de var så goda! mmmm Perfekt! och coca cola ur glas flaska hittade jag på! ;) och en chokladask! Sem vid 7tiden vart det Cina med riktigt god mat och det bästa sälskapet! 
 
Finate killen i hela värden! Finns ingen bättre för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback