Min lilla mini

Han har nu blivit ännu större! För idag såg Martin en liten tand som lyste igenom tandköttet.... Åhå min lilla bäbis blir så stor så fort! Den har inte brutit igenom tandköttet än så får se när den kommer upp på riktigt! Melvina var äldre när hennes 2 nedre tänderna kom. Hon var 5/6 månader...... Blir ju lite oroligt med amningen när tanden kommit upp helt, känns ju inte härligt att han kan bitas med den lilla vassa gadden! Hehe Men kan kanske dröja lite till innan den kommit upp. 





Kommentarer
Sara säger:

Åh vad häftigt! Redan tänder :D wille har nog en lång bit kvar. Han har nästan slutat dreggla helt och håller inte alls på i munnen som han gjorde förut! Jag tror både jag och David fick tänder lite senare :)

Svar på din kommentar på min blogg:
Jaha haha ja alla barn är ju helt olika! Det är ju jobbigt hur det än blir, endera om bebisen bara vill ha ersättning men också om barnet bara vill ha mat :O Ja vi var på BVC i förrgår så jag fick en del bra tips :) Känns mycket bättre nu efter att vi var där! :)

Svar: Ja jag säger också redan 😱 haha Melvina var senare men Lykke fick också vid 4 månader så måste vara Risbergs generna 🙈 jasså, ja det är ju så olika när tänderna kommer, ni får vänta med spänning på att de ska pluppa upp 😄
Va skönt det då, alltid skönt att få lite tips och råd hur man ska göra och tänka!
Emelinda

2017-01-13 | 08:31:19
Bloggadress: http://nouw.com/sarasolin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback