Materiell kärlek ❤️

Idag hämtade jag ut senaste tillskottet i min mini rodini samling av ytterkläder! Har verkligen fastnat för deras jackor och overaller. De är så fina, speciellt de i pastellfärger och deras bruna variant är också så fin. 


Så till våren blir det syskonmatchning! Edvin i sin turkosa overall och Melvina i sin turkosa jacka. 


halv 10 gick jag och barnen ut på en långpromenad. Edvin sov pch Melvina promenerade på, hade satt dit melvinas sittdel så om hon skulle bli trött så kan hon åka vagnen. Vill ju försöka komma ut på långpromenad så då är det perfekt att Melvina kan åka vagn lite då och då. Vart iaf en vända på 6km som tog 1 timme och 40 min och med ett stop på Konsum för handling och hämta paket! Melvina somnade hon också i vagnen efter en stund. Härlig förmiddag! 


Håller även på att skriva en summering av 2016, en rolig lista som jag tagit från Saras blogg! Så förhoppningsvis blir jag klar med den här någon dag. Hoppas jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback