Edvin Mikael

Igår var det en stor dag, våran fina och helt underbara son vart döpt! Dagen kunde inte blivit bättre. Edvin var glad under hela dopet i kyrkan. Melvina vart blyg när vi stod där framme och så vart hon kissnödig och ville gå på toan. Var lite svårt att göra mitt i dopet men tur så satte vi på henne en blöja ifall det skulle bli så. 

Denna fina bild nedan är tagen av svärfar Ulf! 
 
 
Som jag har bakat tills denna dag. Men så roligt när man ställer fram allt och det ser så bra ut! Är så nöjd och glad att allt vart precis som planerat! Fick ingen bild på den andra tårtan så hoppas på att någon annan tog på den så jag har på båda två! Tårtan var riktigt roligt att göra, speciellt när den vart så fin och även riktigt god! Men kommer ett eget inlägg om just tårtan, bottnarna och fyllningen. Så jag har kvar recepten till nästa gång jag ska göra en maffig tårta! 
 
 
 
 
Edvin var så fin i dopklänningen. Fina killen. Dopklänningen är Melvinas dop klänning som även kusin saga är döpt i och nu Edvin. Inför detta dop så lämnade vi in klänningen för att få barnens namn och dop datum in broderat i klänningen. Vart så fint och är så nöjd! Lite roligt att vi har prickat in den 19 på dop med Melvina, Saga och Edvin.

Finaste dop klänningen ❤ 

Broderingen är väldigt neutral och fin så det smällter in så fint! 

 
Litet kik ifrån gårdagens dop! Tusen tack till er alla som var med och förgyllde denna dag med oss! Edvin vart så bortskämd med massa fina dop gåvor. Tusen tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback