Leos lekland

Igår var Martin ledig från jobbet och vi hade planerat in en heldag på Leos lekland i Borlänge. Så vi åkte dit på morgonen, var där vid öppning och började leka. Melvina var lite försiktig ibörjan men oj vad hon kom igång och hon skulle göra allt. Vi klättrade så vi kom till den brantaste rushekanan och jag tänkte att den inte kunde vara så farlig så jag satte Melvina i mitt knä och så åkte vi..... Både jag och Melvina vart nog lite chokade för oj va fort det gick. Haha vi åkte den tillomed 2gånger, jag skrapa i armbågen. Men sen ville hon inte åka den mer.

Vi hade verkligen en lyckad dag, bara massa skratt och bus. Edvin sov i vagnen, knölade lite, åt, bajsa och sov. Vi åt mat där och lekte sen mer och sen vart det en pause med glass.

Efter besöket åkte vi till kupolen. Melvina och Edvin sov i bilen så jag gick in själv och så kom Martin och barnen när de vaknat. Jag köpte ett par nya jeans, en topp och kjol! Superskojjj.


Kommentarer
Nkoninan säger:

Riktigt lyser i mellis ögon 😃❤️😊

Svar: Ja detta tyckte hon verkligen var kul ❤️
Emelinda

2016-10-31 | 07:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback