Kvinnokroppen

1månad efter förlossningen och jag känner mig riktigt bra i kroppen som sakta men säkert är på väg att bli starkare igen. Jag har gjort det en gång tidigare och ska göra det igen! Gick upp 11 kilo denna gång och har nu några få kilon kvar. Har inte tänkt på vad jag äter utan äter som vanligt med godis och mumms på helgerna och så går jag lite promenader. Kvinnokroppen är allt helt fantastisk! Ska iväg på "besiktning" den 24 och hoppas att jag kan komma igång lite mer med träning då. Satsar på stadsloppet så har jag en liten morot att komma igång och springa! Någon mer som vill bli med och springa då? ;) <3

Sista bilden på magen i hissen upp till förlossningen. Mitt i en värk såklart! Hehe


Kommentarer
Nikoninan säger:

Så fin ❤️ Så skönt att du känner dig såpass bra :)! Hoppas besiktningen går bra ^^ Jag vill gärna bli med :)! Dock kanske inte springa stadsloppet utoch in vända tights 😂😂 min bm tyckte inte jag skulle springa men nu har det ju gått så lång tid så det ska nog gå :)

Svar: Haha jag ska dubbelkolla dig innan du springer så du har klätt på dig korrekt 😉😂 vi får börja lite med att gå promenader och ta några Spring steg och vara mellan gå och små springa lite 😄 så man inte tar ut sig som tusan första turen 🙈 får hoppas min bm säger att det är ok att börja lite smått iaf! 😄
Emelinda

2016-10-07 | 07:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback