Äntligen Fredag

Då är det fredag igen och det är lika härligt varje gång! Just nu så ammar jag Edvin. Han är mer kinkig än vanligt och vill fortfarande inte sova själv så inatt kan jag inte påstå att jag sovit. Edvin somnade vid 12 inatt sen vaknade han 02.30 sen var vi vakna till ca 03.30 så när han somnade så kunde inte jag sova och sist jag kollade på klockan så var den nästan 05. Så hann somna en stund innan det var dags att upp och hoppa. Så idag har det vart en lugn dag. Vid halv 3 så klädde vi på oss och gick till lekparken. Edvin har knappt sovit nått idag, han sover när han är på mig men vaknar och blir ledsen direkt jag lägger ifrån han. Men han somnade i vagnen och sov hela tiden. När jag och Melvina lekte i lekparken så kom Martin på cykeln från jobbet. Så gick vi hem och Edvin sov fortfarande så han fick sova ute i vagnen tills han vaknade och det var en stund och det behövde han verkligen! Jag han tillomed åka och hämta ut ett paket när han sov i vagnen. Edvins Åkpåse har kommit och även Melvinas nya vinterskor! Perfekt vart allt!

Eller ja, jag tyckte om Åkpåse. Med Edvins första reaktion var inte så glatt! Men tror han kommer sova gott i den.

Melvina mår bättre och har ingen feber, blivit lite snorig. Så hoppas vi andra klarar oss.

Trevlig helg på er! Idag blir det tacos på schema!


Kommentarer
Corina säger:

Gu så fina kort

Svar: Tack :)
Emelinda

2016-10-14 | 18:36:44
Bloggadress: http://corinas.for.me
Nikoninan säger:

Lille gosen då :( ❤️ Tror du han har ont i magen eller har han fortfarande utvfas? Inte lätt att va liten ❤️ Åkpåsen blev ju jättebra :)!! Superfin ! Tror minsann gossen kommer uppskatta den där när det väl ska bege sig ;)

Svar: han har ont i magen, å säkert utvfas också. Är mycket som händer för de små liven ❤️ ja men det tror jag han kommer göra hehe eller hoppas iaf 😂😝❤️
Emelinda

2016-10-14 | 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback