Min önskelista till Tomten

Poster tvättråd 21x30 med trä ram från Bluebox
Receptbox från Lagerhause 
Tofflor storlek 36/37 (Finns på kappahl på stan)
Bakplåtställ finns på Bagaren och Kocken 
Gratängformar Skulle vilja ha både stora och den mindre. Vit eller rosa (Finns på Mio i stan)
Kandelaber Mässing (Finns på Mio i stan)
 
(Tryck på länken ovan så kommer man direkt till varan)
 
Ja, då har jag satt ihop en liten önskelista om vad jag önskar mig av Tomten! Lite smått och gott. Tycker tavlan med alla tvättsymboler är klockren att ha i tvättstugan! För ärligt så kan jag bara symbolen med grader så jag vet hur varmt det ska vara. Men man kommer långt på det! Tyckte den var väldigt rolig iaf! Receptboxen har jag spanat efter länge utan att tagit mig i kragen och köpt. Men tror den skulle vara bra att ha så man enkelt kan skriva ner alla recept för oftast måste jag fråga samma person flera gånger efter receptet innna jag tar mig i kragen och skriver ner det. Plåtstället är ju också en riktigt praktisk sak att ha i köket för dessa ungsplåtar tar ju så mycket platts när man lär ställa dom lite här och där. Att kunna stapla på höjden är ju inte dumt! Så ja lite smått och gott! 
 
LÄNGTAR TILLS DET BLIR JUL! Så mytsigt! 

Kommentarer
Anonym säger:

Åh vilken fin önskelista! mycket praktiskt men även fina prylar ;D mässingkandelabern var ju superfin ju ! :D va smart med bakplåtsstället, borde ju underlätta en hel del när man bakar mycket på samma gång :)

Svar: Ja eller hur borde ett bakplåtsställ vara riktigt praktiskt att ha! Perfekt att önska sig för är sånt man inte köper själv 🙈
Emelinda

2016-11-29 | 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback