Edvin 2 månader

idag blir våran lilla bäbis hela 2 månader... Tiden går så fort och kan inte förstå att det redan är 2 månader sen vi fick träffa vårt andra mirakel för första gången. Så där mini och helt underbar! 
 
Nu är han ju en stor kille, hela 53,8cm lång och 4,3kg. I våra ögon är han ju så stor nu mot när han föddes och nu har han precis växt förbi sin fars födelseläng, Martin var hela 53cm lång när han föddes. Våran lilla krabat är så lång när han är 2 månader. Tänk så olika det kan vara. Älskade lilla Edvin. Han sover gott om nätterna och jag känner mig väldigt utvilad nu än vad jag kände när melvina var liten. Kan inte förstå varför hon skulle vara vaken på nätterna ibörjan. Att 2 barn med samma gener kan vara så olika. 
 
Men jag kan allt vara sur jag också. 
Tråkigt att bli fotad, tar och sover istället <3
 
Nått jag behöver hjälp med, det är att skaffa något lätt redigerings program så jag kan fixa bilder i datorn. Gör jag på telefonen så blir det så dålig kvalite. Så HJÄLP, någon som har nå bra tips? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback