Dagens

Onsdag idag och dagarna går så fruktansvärt fort! Startade dagen med en promenad ner till dagis för att lämna stora tjejen på lite bus och lek. Sen passade jag och Edvin på att gå ut på promenad. Så skönt med frisk luft! Vaknade på tok för tidigt! Barnen sov för bra då kan inte jag slappna av! Jag vaknade vid 4a och kunde inte somna, Edvin vaknade halv 5, sen somnade han om och så kom melvina in vid 5, även hon somna och där låg jg vaken. Martins klocka ringde 10 i 6, och jag var vaken. Somnade sedan och vaknade halv 7 när Martin skulle åka och Melvina var vaken och då vaknar Edvin också för melvina är inte direkt tystlåten! Hehe så känner mig så trött nu!

Så vart det ett spontant besök till sara och Wille, Johanna och Lykke var där så var riktigt trevligt agg träffa dom alla! Så mysigt med de här barnen ❤️

Ramlade in på ett blogginlägg när melvina var 9 månader! Min älskade lilla gos tjej!

Här var hon 9 månader 68cm och 8kg! Hej och hå! Älskade lilla tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback