Älskade plutt

Sitter jag här, mitt i natten med en liten pojk på bröstet. Älskade lilla plutt blir så täppt i näsan mellan åt så det låter knappt som han får luft. Så har använt saltvattenlösning och nössugen. Så hoppas jag att dessa dumma bakterier går över nu. Får halvsitta och sova jag. Var lika igår natt så var lite av en zombi igår under dagen. Melvina är iaf piggare, hon snorar fortfarande men det kommer hon nog göra hela dena vinter tid. Edvin sover på bröstet på mig nu och näsan låter bättre för tillfället nu iaf. Älskade lille plutt! Drygt när de är så små och blir förkylda.


Kommentarer
Nikoninan säger:

Åh Stackars liten! :(:( så jobbigt ❤️❤️😔😔 hoppas han blir bättre snart ! ❤️ :( har du provat att droppa lite bröstmjölk? ❤️

Svar: Inte denna gång men gjort det förut och tycker saltlösning funkar så mkt bättre när han är riktigt täppt! 😓❤️
Emelinda

2016-11-30 | 08:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback