Vecka 24

Idag går vi in i vecka 24. Tiden går fort och magen känns så mycket större denna gång än med Melvina. Denna gång ligger barnet mer fram i magen. Melvina låg så långt in mot ryggen. Lillebror är en hejare på att trycka ut sig så magen står rakt ut och det spänner så mkt.... Jag känner mig relativt pigg, förra veckan var jag helt slut. Känner mig mer sliten och slut denna graviditet. Med Melvina hade jag inga problem. Får väldigt ont i ryggen och ner i svanskotan när jag går (från bilen och jobbet kan vara bra drygt) och det drar sig i hela magen. Förra helgen gick jag till Räfsnäs i tro om att det inte är några problem. Men aj så segt det gick och ömmade så i rygg och magen. Känner mig inte lika vältränad denna gång. Hehe. får även ont när jag ligger ner. 

Att få känna dessa härliga sparkar som blir starkare och starkare och känna hur han rör sig är underbart. Älskade barn. Att man blir så förälskad på en gång. 

Barnet är nu ca 28cm långt och väger ca 565g. Den lilla bäbisen börjar bli stor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback