Fredagsmat

Nu sitter jag vid matbordet och är så mätt. Melvina och Martin dansar till drakdansen. Så gulliga dom är.

Iaf så lagade jag en ny maträtt ikväll och det var super lyckat och gott för att vara så enkelt. 

Kyckling men klyftpotatis och basilikakräm! Så gjorde jag vitlöksbröd i ugn. Melvina älskade såsen och åt på riktigt bra! Detta recept får bli fler gånger! 


Idag har jag hämtat ut två paket på posten, Melvinas nya vagn och även uv dräckt och uv mössa! Igår hade jag också hämtat ut en drös med kläder sen  handlade jag även på lunchen på kapphal då det var 3för 2 så då lär man passa på sen köpte jag även från Lindex. Kan försöka visa det senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback