Vilken natt...

Igår kväll så kunde jag inte sova. Värkande rygg och sånna sammandragningar. Låg i sängen till 23.30 sen gick det inte. Var tvungen att gå upp så gick ner till tvättstugan och satte igång en tvätt. Sen hamnade jag inne på blivande bastun och höll på att pilla bort plasten för kakellisterna nu när det är fogat. Så där satt jag och pilla i min ensamhet. Kan inte ligga stilla och bara tänka på att det gör ont så måste göra något som får mig att tänka på nått annat. Så strax efter 12 gick jag och la mig och kunde då somna efter en stund. Vart även att tänka på om ungen skulle komma typ nu, det vill jag inte och han får stanna länge till. När jag träffade läkaren i torsdags så kunde han se tydligt att min livmoder är hjärtformad (delad upp till så det ser ut som ett hjärta) och det sägs att chansen är större att man föder för tidigt då för barnet har ingen platts att växa på. Melvina föddes 8dagar för tidigt så var ju inte så mycket. Men den känslan att "tänk om han kommer komma alldeles för tidigt" känner mig mer nervös och orolig för sånt nu än med Melvina men då upptäckte man inte att livmodern hade den formen förens hon var ute. Men nu när jag vet om det så tänker jag mer på det. Men har iaf pratat med min chef idag om att försöka få bort de 2 sista veckorna som jag är inplanerad i schema så jag inte behöver känna den pressen. Så förhoppningsvis jobbar jag enbart juni och hela juli sen går jag hem.    

Så hoppas att ryggen ska hålla och humöret! Hehe 


Dagens trötta mammi som vart att se piggare ut när sminket kom på! Tänk vilken bra uppfinning det här med smink är! 



Idag har jag även jobbat 3 timmar längre än vad jag brukar göra en måndag. Så ska bli så skönt att ta det lugnt nu. Melvina har precis somnat och jag har köpt med mig jordgubbar hem som jag ska smaska på. 

Kommentarer
Nikoninan säger:

Usch din stackare <3 :/ får hoppas lillebror håller fred på sig ett tag till ! Hoppas verkligen att du får bort dessa veckor så du får ta det lugnt ! Ditt välbefinnande är viktigt ! ❤️❤️

Svar: Tack gumman 😘❤️❤️❤️ kändes bra iaf när jag prata med chefen och han verkade förstå mig 😄
Emelinda

2016-06-20 | 19:46:39
Nikoninan säger:

Va bra ! ❤️❤️ Håller tummar å tår för dig <3

Svar: Tack gumman ❤️ du är underbar 😘
Emelinda

2016-06-20 | 20:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback