Tisdagen

Idag har vart en sån dag som man verkligen vet att man lever. Morgonen startade bra, Melvina vaknade vid 5, efter lite bök så somnade hon om mellan oss och sov till 7. (Inte ofta det händer) så jag han sminka mig och fixa håret innan hon vaknade. Sen när det var dags för frukost ville hon inte mer.... Så ja vart en kaos morgon och försenad till dagis 30min och försenad till jobbet 30min. Ja en sån här härlig dag! 

Sen när jag sluta hämta jag upp Martin på jobbet som slutade tidigare idag, så hämta vi upp lilla tjejen och sen var vi och beställde mosaik (3e gången gilt) efter det åkte vi och köpte mjukglass. Så himla somrigt och härligt att kunna sitta i solen och äta glass en vanlig eftermiddag som denna. 




Sen när vi väl kom hem så hade Melvinas farfar vart förbi och lämnat av sand så nu börjat allt sandlådan likna en riktig sandlåda! Blir mycket gräv och lek i denna. 






Melvina somna som en stock ikväll och jag och Martin passa på att köpa hem pizza (räksallad för mig) och kollade på ett avsnitt av game of trown. Så sammanfattningen av dagen har vart bra, jobbig morgon och dag (ont i ryggen och sammandragningar) men slutet av dagen har vart underbar! 

Imorgon är en ny dag och hoppas morgonen går bättre än idag. Hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback