Gott nytt år!

Då har sista dagen på år 2015 passerat. Vi hade en riktigt lyckad kväll! På dagen åkte vi och grillade med pappa/morfar och Anna. Melvina fick åka pulka och även sitta i ryggsäcken. 
 På väg tillbaka till bilen så ville jag åka pulka men var lite för lite snö så Martin drog mig en liten bit och det var så kul! Haha man blir som barn igen! Pappa drog mig också en bit och trixie tyckte det var kul så hon började buss och försökte dra av mig vantarna. 

Mot kvällen svirade vi om till lite fin kläder och åkte ner till china där vi bokat bord med lite vänner! Melvina var på strålande humör hela kvällen och var så duktig på att äta. Jag och Martin åt oxfilé men Melvina var inte så sugen på det så hon hjälpte Jennifer att äta upp hennes ris! Det var grejer det. Efter oxfilén så vart det efterrätt. Var mumms och Melvina tyckte också det var riktigt gott! 




Det var jag, Melvina, Martin, Jennifer, Fredrik och Sale som var och käkade. Först var det bara jag och Martin som skulle iväg men vart lite fler med och det var så skoj! 











Efteråt så slutade det med att alla följde med oss hem. Så vi spelade yatzy och biljard under kvällen. Johanna kom också när hon slutat jobbet! Vart en trevlig kväll! Vi kollade på fyrverkerier på 12 slaget och skålade i cider! Ingen hade köpt champagne eller nå liknande så vart vanlig hederlig cider från coop. Men det var iaf gott. 

Gott nytt år 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback