Min tokfia ❤️

Denna lilla tokfia som har så mycket bus och spring i benen. När vi skulle klä på oss imorse så tog Melvina på sig mina skor, halsduk och pannband. Haha så snygg! Men tillslut fick hon på sig sin overall så vi kunde gå till dagis.

När vi lämnade henne på dagis så fortsatte jag och Edvin på en morgonpromenad. Ajj så ont jag har i fogarna. Kanske rört på mig för mkt de senaste dagarna, måndags vart det en springtur på kvällen, tisdag långpromenad med Johanna och idag långpromenad. Sista biten hem kändes otroligt tungt och jobbigt. Gick hur segt som helt och känner bara jag rör mig här hemma hur ömt det är....

Edvin sover i vagnen än och jag väntar på att han ska vakna så vi kan gosa! Igår fick han 3 månads spruta och igår vid halv 3 när han vakna så bara skrek han och var helt hysterisk, Melvina blir väldigt skärrad när han skriker så där otröstligt. Men efter lite vankande och gungande så kunde han sova på mig. Melvina dansade till frost. Så igår kväll dög det bara att bli buren och vara nära, han kunde vakna och skrika lite då och då innan han kom till ro. Vi tog tempen och först var den på 37,9 sen mot kvällen när vi bytte om till pyjamas och han kändes så varm då låg febern på 39,1 så då fick han alvedon. Så när alvedonen kikade in så kunde han sova lugnt. Älskad lilla pojk! Men imorse var han piggg och snäll igen ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback