Glad lucia ❤️

Idag lämnade jag en liten Tomtenissa på dagis ❤️ älskade fina unge! 

 
Idag blir det lucia firande på dagis och när jag hämtar henne blir det lucia fika som barnen på dagis har bakat, sen ska vi iväg och träffa min farfar som fyller 92år idag och fira han. 
 

Inatt har vart en lite jobbig natt. Edvin vakna före 12 inatt och sen har han vaknat titt som tätt. Sen vid 04.30 så börja Melvina snyfta bredvid mig så jag krama om henne och fråga om hon var ledsen och då vart hon så ledsen så jag satt med henne i famnen och sjöng och gungade på henne. Mammas älskade lilla hjärta. Hon har säkert drömt nått och vart så ledsen. Men tillslut gick det över och hon somnade igen när jag låg och höll om henne och drog handen över hennes hår och ansikte. Jag blir att tänka efter när det blir för mycket för henne att hon är ju inte så stor, hon är idag 2år och 5 månader. Det är ju ingen ting. Hon vet ju inte själv ibland hur hon ska göra med alla sina känslor och när hon blir arg. Hur ska man hjälpa henne igenom alla känslor för att göra det så lätt för henne. Mammas tjej. 


Kommentarer
Sara Solin säger:

Men lilla melvina då! Ja det händer ju så mycket hos de där små barnen!! Visst är hon liten men ändå så stor! Du är i alla fall en superbra mamma som alltid kommer finnas där för melvina 😘❤️

2016-12-14 | 11:47:18
Sara Solin säger:

Men lilla melvina då! Ja det händer ju så mycket hos de där små barnen!! Visst är hon liten men ändå så stor! Du är i alla fall en superbra mamma som alltid kommer finnas där för melvina 😘❤️

2016-12-14 | 11:47:22
Sara Solin säger:

Men lilla melvina då! Ja det händer ju så mycket hos de där små barnen!! Visst är hon liten men ändå så stor! Du är i alla fall en superbra mamma som alltid kommer finnas där för melvina 😘❤️

Svar: tack sara 😘❤️ och du för Wille ❤️ haha va roligt nu fick jag ju massa kommentarer av dig haha 😂
Emelinda

2016-12-14 | 11:47:25
Sara säger:

Eh oj råkade trycka på samma knapp 3
gånger hahaha

2016-12-14 | 11:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback