Full fart framåt!

Idag har det gått i ett. Superskojj! 


Satte barnen i bilen 09.20 för att åka hem till mamma och lämna lite saker så ringde henne för att berätta att jag skulle lämna de sakerna. Men då tyckte hon vi kunde träffas på stan och ta en fika istället. Så var på stan halv 10 idag. Så vart tidigt fika. Sen när vi sitter där så går Johanna och Lykke förbi. Så Johanna och Lykke kom även de in på BK. Sen följde Melvina med sin mormor på en liten jobbrunda på stan och jag och Johanna fixade de sista julklapparna. Sen vart det även lunch inne på BK med barnens mormor och morfar Anders. Melvina åt pannkaka och jag sallad. Sen vart det stan igen med mormor och hjälpa henne med lite julklappar. Så jag och barnen kom hem strax före 2 idag. Jag som bara skulle iväg snabbt och fixa lite ärenden. Tog betydligt längre tid men både jag och barnen har haft en riktigt bra dag. 

Sen har vi tagit det ganska lugnt när vi kom hem och sen så kom barnens farfar på besök och sen kom Martin hem och då vart det glögg och knappt nå pepparkakor till oss vuxna för var Melvina som delade ut kakor..... hehe 


Ikväll blir det pizza tisdag och en film! Lugnt och skönt ovh förhoppningsvis samarbetar barnen med oss.

Hoppas ni andra har haft en lika bra tisdag son jag haft! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback