Edvin

Idag var det dags för besök hos BVC. Vägning, mätning och 3 månads spruta. Nu har han blivit en stor pojke, kanske inte så lång men tung! 57cm och 5,1kg. Melvina var i samma ålder 56cm och 4,8kg så nu har han vuxit förbi storasyster! Hehe

Han fick även spruta fast han är lite snorig än. Han vart så ledsen när de stack honom men det gick över fort. Älskade lilla hjärta.

Edvin har sovit mycket men när vi kom hem strax efter 2 så har han gallskrikit och vart helt otröstlig, så säkert sprutan. Men nu sitter jag i fotöljen och gungar så nu sover han. Melvina dansar till frost!

Efter besöket hos BVC åkte vi till Coop för igår kväll när vi lagt oss så ringer min syster och berättar att jag tappat min plånbok och att den finns uppe på Coop. Så ja den hade jag tydligen tappt och jag visste inte ens att den var borta förens Cassi sa det. Ja tack syster att en som jobba där kände igen min syster och sa till henne vart min plånbok var. Hehe så fick till spelet och kvinnan i kassan sa direkt, har du glömt nått och hav mig min plånbok! Hehe

Sen bar det iväg till blötberget till Johanna och Lykke, så vart en långpromenad i denna kyla och det var riktigt skönt att komma ut.

Amningshjärna/ mammahjärna delux.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback