Vinterkläder

Det är en stund kvar innan det är vinter. Men jag letar redan efter vinterkläder till Melvina och även till lillebror och måste verkligen säga att jag tycker utbudet är dåligt om man vill ligga steget före.

Men nu ramlade jag över en vinterjacka som var riktigt sockersöt. Skulle passa perfekt till min lilla tjej! Nått jag är på jakt efter är en riktigt bra overall till henne som hon kan ha på dagis. Tänkte vi skulle köpa en Polen och pyret overall till henne men så har de släppt lite bilder på overallerna som ska komma och de var inte alls speciellt fina. Men får se de kanske släpper någon mer "vanlig" också! Får hoppas!

Hittade denna inne på zara! Att barnkläder är så farliga och man blir så kär! Haha


Kommentarer
Nikoninan säger:

va fin ! :D ja zara har sjukt fina kläder ! :) tycker barnvinterkläder är så sjukt dyra med tanke på hur kort tid de kan användas :O

Svar: Ja det är verkligen dyrt! De vet vad de kan ta betalt för! Man vill ju att sina barn ska frysa eller bli blöta :|
Emelinda

2016-08-29 | 12:26:42
Bloggadress: http://nikoninan.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback