Vecka 37

Idag går vi in i ny vecka. Vecka 37 och nu enbart 27 dagar kvar till bf. Det börjar närma sig! Mår bra, inte så ont i ryggen. Känns skönt att vara hemma och ta allt i sin egna takt. Öm i bäckenet och känner verkligen att jag har den där gravidstilen när jag går. Gungar fram. BB-väskan är så gott som klar till lillebror. Men är så svårt att veta vad som ska bli med. Vi har inte packat till oss själva än, eller ja, jag har lagt i massa hårsnoddar för det missade jag helt med Melvina. Sen lär vi även packa en väska till Melvina.

Rädsla inför förlossningen känner jag inte, jag litar fullkomligt på min kropp och att jag ska klara av det.

Så står det i appen som jag har.

Vi tänkte även köra gissningslek denna gång. När lillebror har tänkt komma, datum, längd och vikt. Så tänk ut något bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback