Vecka 36

Igår gick vi in i ny vecka. Nu är det inte långt kvar alls och tiden går så fort! Kan inte förstå att vi är i vecka 36? Älskade lilla barn vad vi längtar och vi är så nyfikna på vem du är!

I fredags när vi kollade på film så kunde jag känna hans puls. Kändes riktigt underbart att kunna känna det med handen på magen. Martin kunde också känna det.

Idag har det vart finmarksturen och Martin har cyklat. Jag och mellis har hejat, så har gått en del idag och det känns på en gång. Blir så öm nertill i magen och bäckenet. Har svårt att sova på nätterna, tar lång tid innan jag somnar och vaknar jag på natten kan jag inte somna om, ligger då vaken i ca 2 timmar. Men får då ligga och njuta och snosa på min älskade lilla tjej som smugit in och lagt sig mellan oss och sover så gott.

Imorgon blir det ordinarie besök hos bm. Ta blodtryck, mäta magen och lyssna på hjärtat. Sist jag mätte magen hade den sjutigt i växten med hela 4cm på 2 veckor. Men har en annan bm då min har semester så jag tar det med en nypa salt för de verkar mäta olicka (min bm som jag hade med Melvina sa också att det kan vara så) har samma bm som sist så får se vad hon får för mått denna gång. Sist hade jag 33 vilket är lika stort SF-mått som jag hade sista besöket med Melvina i magen, men är ju mkt större denna gång så kan ju mycket väl stämma. På tisdag så ska Martin skriva på papper för faderskap. På torsdag blir det tillväxtultraljud i Falun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback