Sovrummet

Det händer saker i sovrummet. Tapeten sitter på plats, fönstrena är målade och nu håller vi på med listerna. Så imorgon efter besöket i Falun har jag planerat att jag ska shoppa lite saker som står på min handlingslista till sovrummet. Måste köpa sängbord, gardinstänger, och eventuellt gardiner om de jag spanat på har rätt nyans. Så hoppas jag innerligt att jag får en pling i telefonen och att huvudgaveln till sängen finns att hämta ut. Man kan ju alltid hoppas att den kommer tidigare än beräknat!

Det blev den blå tapeten och den kommer ifrån boråstapeter och serien heter Falsterbo II.


Kommentarer
Nikoninan säger:

Det blir verkligen jättefint ! Är det den grå sänggaveln du beställt ? :) du får säga till om du känner för sällskap imorgon 😊❤️

Svar: Får hoppas på det! Får hoppas jag inte tröttnar för fort haha 😂 nejdå! Vart inte den gråa sänggaveln som jg haft som inspobild, hittade en ljusgrå inne på Mio som jg beställt som ska komma sista augusti 🙈 åhå va snäll du är, men mamma och Melvina blir med imorgon men jag hinner väl säkert till Falun någon mer gång innan det är dags så vill du får du bli med då 😘❤️
Emelinda

2016-08-25 | 16:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback