Sovorm

Då har jag gjort det sista på sovormen som lillebror ska få. Det ända är att Melvina blivit förtjust i den. Hehe så kanske lär göra en till henne också som hon kan ha i sin säng. Håller även på att sy en filt tilllillebror sen börjar jag bli bra sugen på att sy ett babynest också. Vi har ett grått med stjärnor efter Melvina men skulle vilja göra ett till. Verkar inte vara allt för svårt att sy.

Men när jag sydde ihop delarna till ormen så kom jag på att den inte kommer få plats i baby criben. Men sen när han byter till spjälsäng så kommer den få plats iaf.
Vart inspirersd av Johanna att göra en sån här orm så tack för din inspiration!


Kommentarer
Nikoninan säger:

Den blev så fin !! 😍❤️❤️ bra jobbat ! Klart mellis ska ha en egen ^^, vi får hålla tipsa varandra om roliga saker att göra :D <3

Svar: Tack Johanna 😘 haha ja är bog tvungen att göra en till henne 😅 ja det får vi allt göra! Finns sååå mkt fint till barnen 😍
Emelinda

2016-08-03 | 20:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback