Shopping

Efter Falun åkte vi till Ikea, började med lunch och Melvina åt pannkaka och sen glass. Så en lycklig tjej som kom ihåg att hon fick glass där sist. Köpte allt på min shoppinglista och sen svängde vi förbi Biltema och köpte en spikpistol så Martin kan sätta fast listerna snyggt! Sen sprang jag in på skoaffären i kupolen och köpte ett par höst skor som jag spanade på sist jag var där. Så vart en heldag i borlänge. Melvina har skött sig exemplariskt.

När vi kom hem så var Martin sugen på att testa spikpistolen så han satte fast listerna på en gång. Vi har mätt och satt dit alla men nu sitter de fastspikade också! Såg ut att gå riktigt smidigt!

Nu äntligen är det helg. Imorgon på förmiddagen blir det att fiska med pappa/morfar och mormor Anna och även släkten från Stockholm. Mot kvällen är det dags för kräftskiva!

Just nu ligger jag och vilar, känner mig helt slut efter att ha gått runt på Ikea.

Ha en trevlig helg alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback