Min Toker

Nu är det full fart här hemma igen. Melvina har vart på dagis och jag hämtade henne kl 14.00. Hon hade smutsat ner sig så på dagis så bytte kläder när vi kom hem och då skulle hon promt ha sin pyjamas tröja och ja, den strider orkade jag inte ta så hon fick så gärna ha sin pyjamaströja med katter på sig. Söta tjejen!

Innan jag lämna henne på dagis han vi med att bada. Var skönt, försöka njuta lite mellan allt vatten som Melvina ska hälla över huvudet på en.

Under tiden som Melvina vart på dagis har jag plockat lite med lillebrors kläder och packat i lite i BB-väskan. Beställt kläder från kappahl till både lillebror och Melvina då jag fick ett så trevligt mail därifrån imorse att det var 3för2 på barnkläder online. Så då måste man ju passa på! Legat i sängen och bara slöat och sen börjat sytt på lillebrors babynest. Väldigt pilligt men det ska nog bli bra.

Imorgon blir det att besöka Falun för kontroller, ska vara där 13.30 så mamma/mormor och Melvina blir med som sällskap och så blir det lite mys shopping och trevligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback