Lyx i vardagen

Igår så vart det en riktig myskväll med min älskade Martin. Bara han och jag! Är sällan sånt händer nu för tiden men ibland så får man till det där lilla extra!

När jag, Melvina och mormor kom hem från Falun igår så packade vi Melvinas väska och hon följde med sin mormor hem. Jag och Martin la oss och vilade lite och tog det bara lugnt, inge måsten och inge städning eller plocka undan. Sedan åkte vi ner till Grand hotell där vi bokat bort till 18.00. Vi åt riktigt gott och hade en sån trevlig stund. Jag åt på sån där sten som man steker köttet själv på, oxfilé fick det så klart bli! Underbart gott. Efter vi ätit och suttit där en stund så gick vi på bio, nya Tarzan. Filmen var riktigt bra och helt i min smak. Jag tycker om Tarzan filmer och Djungelboken. Sånna filmer jag såg mycket på när jag var barn så vart riktigt sugen på att kolla på tecknade Tarzan.

Tack min fina älskling för en kanon bra kväll ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback